december utan snö..

December utan snö är inte okey!
de är mörkt blåsigt o regnigt, inte kul när de är jul om knappt en vecka.
o är jättestressad, inte köpt en enda julklapp heller.. paniiik!
menmen,
Den här veckan har börjat bra iaf, skolan var helt ok.
Sov med min finaste inatt!
så får se vad den här veckan har mer att erbjuda.

Längtar till nyår oxå, har fått hem min klänning o den satt kanon.
Blir att vara med mina närmsta o bara ha de trevligt, laga lite mat, dricka lite.
o Bara njuta av sista stunden på detta år, de har gått otroligt fort.
Hunnit med mycket saker. Men de känns som att jag har haft de bäst dom här senaste månaderna.
Och hoppas att nästa år fortsätter så oxå!
Känns som jag har hittat äkta vänner, som jag verkligen kan lita på.
och så finns de en person som får mig att falla, som får mig att må bäst i hans sällskap!
Glad att jag har er!

Naej, men nu ska jag ta o lägga mig ner o fortsätta kolla mitt underbara program..
Sex and the city! (:




/pusss o kraaam!

Kommentarer
Postat av: Melissa

snygg tjej! <3

2011-12-15 @ 09:45:17
URL: http://petrini.blogg.se/
Postat av: Melissa

December MED snö baby! <3

2011-12-21 @ 12:19:57
URL: http://melissapetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0