denna helg.

Fredags var en hyffsat bra dag, gick i skolan men drog hem för jag mådde s jävla illa, sov ca 2timmar. sen bar de av te mormor, men först åkte jag tll flen o träffa min fina Melissa! som jag inte hade träffat sen i somras, så vi tog oss en matbit, eller jag iaf o snacka lite skit! mysigt.
sen så kvällen bestog av att sitta o snacka skit med mamma,morbror o mormor!
Lördagen, var seg , satt med jennifer o vi hade inge o göra. men till slut så.
Blev lite dricka o trevligt folk.
Men resten av natten, vad kan man säga om den..
Den som jag har mått bäst med i sällskap, de är borta nu. de är över..
finns inge jag kan göra, var ej mitt val. menmen..
undra om man ska försöka sova lite innan maten, ögonlocken hänger o är svullna svag o uttorkad är jag..
Detta kommer ta lång tid innan jag mår bra igen.
MenMen, får ta mig upp för den värsta backen någonsin.

o Jennifer min älskade vän! vad skulle jag göra utan dig, att få ligga där i din famn , kände mig så behövd o älskad.
Finnas alltid för dig. älskar dig! <3

/ kyss o smek fingerlek..

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag finns alltid här för dig oavsett vad.

Och som jag sa igår som du kanske inte vill höra egentligen; det kommer bli bra! <3

2011-12-18 @ 22:59:51
URL: http://selfreliance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0