du får inte..

Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn
Och börja kalla mig för din
Och du får inte vandra på min väg
Utan att visa mig ditt mål..

jag behöver lyckopiller tror jag, om jag ska kunna le riktigt ordentligt..
kinderna är än blöta varje kväll, de går inte att stoppa floderna..
Får se hur allt detta går, mår inte bra av nånting.
o man brukar oftast vara jätteglad runt jul osv, men naej..
allt är bara piss..
går i plugget, sen hem sover ett par timmar, sen kvällarna gör man inte ett skit..
åååh blir bara så less på allt, allt fint som man har skrivit är bara bortkastat!
Nej, nu ska jag klä på mg o gå ut med en killkompis o snacka lite skit, o får se hur de blir på nyår..

/puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0