en ros som håller på och vissna..

Dagen idag, har iaf varit rätt hyffsad.har umgåts med sanna ca hela dagen.
Har varit nere på stan, sanna o hennes bror har klippt sig, riktigt fina!
sen så blev de att åka hem, för att man skulle umgås lite med en vän , men såklart så sov han.. som vanligt!
MenMen, så jag la mig o kolla film istället. men de blev inte länge. när mamma kom in o sa att lägenheten är vår i malmköping.. brast ut i tårar. vill men samtidigt inte.. allt kommer samtidigt orkar liksom inte, brister totalt snart.
Skiter i allt, går o dränker mig eller någe..
Så jag gick o träffade sanna, så bestämde vi oss för att ta ut hundarna o åka pulka lite,skönt o bara tänka på annat.
O de var de roligaste jag gjort på länge, fyfan vad jag mådde bra för en stund. att känna vinden i håret, få snö i ansiktet o bara känna hur hundarna bara kämpar o drar, det var de underbaraste jag gjort på länge!
Så nu ligger dom här bredvid mig helt slut!
Tack för en bra dag Sanna! <3

så nu ska jag ta mig en macka och fortsätta kolla på min film!



/puss o kram! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv beccis ! <3

2011-12-21 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0