Ett leende betyder inte alltid att man är glad....

Utan att man är stark nog att le även när det gör som ondast!

Som sagt, de har varit riktiga upponer dagar för min del.
Vetinte riktigt vad jag ska säga,men håller allt inom mig, till slut exploderar allt, som de gjorde igår..
Visste ärligt talat inte vart jag skulle ta vägen, gick i ca 2timmar o bara gick, stängde av telefonen ca hela dagen.
o bara isolerade mig.de behövdes att tänka ut alla tankar.
Men jag är rädd,rädd att bli lämnad kvar,rädd att bli ensam.. det är min mardröm!
Jag försöker hålla huvudet högt, bastade med tre underbara tjejer igår, drack lite vin osv.
Sen så blev de att man gick vidare, men där vare kaaoos. sen träffa jag min fina!
när jag ser leendet går de inte att beskriva känslan jag får inom mig, fast jag kanske inte visar den.
Den känslan kommer jag bara tänker på de leendet,Du har verkligen fått mig att falla hjärtat!
Hoppas vi klarar allt,och allting blir riktigt bra, snart nytt år och då blire nya tag!

Och har en vän, som jag har bråkat med jävla mke på senaste tiden, men vill verkligen inte förlora henne!
Jag älskar dig min vän! <3

Om ca en kvart , ska jag bädda ner mig i sängen, glo på en kärlekskomedi ,äta chips dricka cola för mig själv.
Enda som är. att jag är ensam. menmen vad kan man göra, glad att han var med mig ikväll iaf! (:

Naej..
som sagt!
Men om leendet är äkta, ser man de rakt igenom.
Ett leende betyder inte alltid att man är glad. Utan att man är stark nog att le även när det gör som ondast



/kyss o smek fingerlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0