jag väntar!

Allt går inte som man vill ibland, speciellt inte när de gäller för min del.
allt bara rasar, pga över att jag över reagerar för mycket.. fan,
du är den som får mig att le o skratta när jag bara vill gå under jorden..
Du är min livslust, jag är så jävla tom utan dig, om vi går skilda vägar här, vet jag ärligt talat inte..
vad jag tar mig till. då är halva min själ borta.
Att man kan vara så jävla efterklok, men snälla är de såhär du vill ha de ? jag tror inte det, innerst inne vill du nog detta lika mycket som jag, men de är bara vad jag tror.
tårarna dom rinner o rinner, tar aldrig stopp.. dom rinner fast jag inte ens tänker på det.
när jag ser dig lyser du upp allt, du vet vad jag vill, du vet vvad jag känner..
Du gör mig lycklig!!
vill bara kunna säga, min sockervadd o ingen får ta dig ifrån mig, du lovade mig.

Förlåt för allt jag gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0