julafton!

Då har julafton vart då, den har väl ungefär vart som alla andra.
har ätit massvis med god mat, sen blev de kalle anka o sen julklappar.
Fick:
En skitsnygg klänning av syster o dem!
trosor av mami,
snyggt smink av sis o dem.
min parfym jag ville ha, fast de var fel. men den ska jag fixa nu i veckan.
o en skön halsduk.
Tack! <3
Sitter oxå o läser gamla blogginlägg jag gjort , fan vad glad jag var där över en tid.
bara massa lyckliga inlägg,menmen så kan de vara.
har inte tänkt så mycke dom här dagarna, men de kommer nu om kvällarna när jag är ensam.
Men aao, vad kan man säga. men tiden läker såren.
Får väl bara tagga till nyår, satan vad de ska drickas!
/puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0