rädda mig.

Julen har varit underbar hos min syster med familj.
Har fått mke fina saker, mke skratt o tårar.
Men nu är det även skönt o få vara med vännerna , menmen.
Nu äre bara tre dagar kvar till det är 2012. då ska de drickas, då ska jag släppa allt o bara vara.
Men ah vi får se med den saken. drickas äta mat med trevligt fok ska iaf göras.

/




I dina armar
Vill jag vara
Dit skulle inte herr ångest våga besöka

Men det är ju bara önskningar
Precis som du säger
Vi är vänner
Kommer aldrig bli nåt annat än vänner

Så nu gömmer jag mig
Under filtar och täcken
Men kommer aldrig uppnå det du skulle kunna ge

Du tittar på andra
På det sättet jag bara skulle kunna drömma om
Så som jag vill att du ska titta på mig
Bara mig
Blickar fyllda med kärlek






Rädda mig från att vara kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0