torsdag.

Den här veckan har gått fort, som alla andra.
o inte ett skit gör man heller? hmm, de är fredag imorgon.
Ska man åka till malma o sova där en natt eller stanna hemma ?
Beslutsångest.. fan!
skulle vara myys  o träffa mormor,men vad finns de mer o göra ? typ ingenting..
menmen, får se hur man gör med den saken.
Inatt sov jag oxå hos min jennifer, gosigos!
o så när man är redo att gå upp så, får man ett sms om att man är ledig , så då vare bara att somna om.
Men de gick väl sådär. men iaf! (:
Inte gjort så mycket idag, varit med Jennifer o tagit de lugnt.
Sen har jag bara vart hemma, tagit hand om lillebrorsan.
o så har man bakat peppakakor första gången själv! (: vart lyckade faktist!
Naej, nu ska jag väl ta o röja i mitt rum, damsuga min jävla matta som blir hårig efter en dag.
jaja sånt man får ta om man har riktiga pälsdjur!




/kyss o smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0