efter regn kommer solsken.

Som sagt, denna helg har de verkligen varit blandade känslor, upponer för oss allihopa!
Men om man har en sån fin vän som jag har, så kan man skratta även fast man bara ville lägga sig ner o gråta.
varit många dåliga stunder denna helg, bland av dom jobbigaste stunderna på länge.
Men har skrattat mig igenom de, tack av Jennifer! Min kära vän som får mig på fötter när jag mår som dåligast.
Tack för du är en sån bra vän gumman, finns för dig i alla väder!
o som sagt efter regn kommer faktist solsken, idag har det varit en riktigt bra dag!
Städat igenom hela Jennifers lägenhet, ätit pizza o bara haft mysigt.
O hemma har jag oxå bara haft det bäst, med en person som verkligen kan få mig och le genom att bara kolla på mig! Galen känsla.
Så efter regn kommer solsken, de gör de verkligen!

Nu ska jag börja läsa en bok av Lauren Kelly, Tag mig,Tag mig med dig heter den, Verkar vara en grym bok!
Så natti natti på er allihopa! (:

/puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0