känslan när man är lycklig!

Onsdaag, den här dagen har varit riktigt bra.
Börjar med att mitt hjärta kommer hit på morgonen o myser. hihi!
Åker till skolan, o där får jag tillbaka mitt matteprov o fick G på de! wiiie! glad tjej.
o så har jag gått med i facket oxå, skitbra!
Lärt mig nya saker idag iaf. Skolan kommer nog bli bra nu , börjat ta detta på allvar!
o efter plugget har de bara varit chill.
Jag,Sven,Ante o Jennifer drog till Jeanette o glodde film, riktigt trevligt. kollat på Felon o hur många lingon finns de i världen. Så de har varit en riktig mysig dag/kväll med bra sällskap (:
Imorgon blire skolstallet,hem duscha o sen till Jeanette o baka lite bullar o ha de trevligt!
Livet är bara underbart, är lycklig, riktigt glad o bara aa. umgås med så härliga o underbara personer.
o hjärtat, de går inte beskriva hur glad du gör mig! <3

/puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0