måndag.

jahapp, då har måndag farit iväg fort som bara den, skoldagen har väl varit sisådär.
Börjat lessnat ganska totalt på attityden på lärare osv.. o att man inte ens kan få..
utbildade lärare är tamifanmej droppen. Jag har priv i engelska som kanske alla vet,
o då vill jag självklart ha en lärare som är utbildad o kan både engelska o svenska,
Men naej.. jag har fått en tjej som är från Canada o är inte ens utbildad lärare o kan inge svenska.
de är inte okej , i min värld iaf! MenMen, det är vad jag och min mor tycker om den saken.
Annars har denna dag varit toppen, har varit med eller är med en grymt snäll o underbar person.

och imorgon börjar jag klockan 12.00 till 13.15 ,skönt att man har så varje tisdag.
efter de kommer man hem o lägger sig i sängen o sängen är inte heller tom när jag kommer hem, myyys!
Sen på eftermiddagen blire att ta en matbit eller fika med far min, ska bli mysigt. han och jag!
det var längesen!
Men nu ska jag faktist ta o lägga mig ner och kolla tv och gosa lite innan man ska sova!



/Kyss och smek fingerlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0