freeedaag! (:

ojojojoj, nu vare ett jävla bra tag sen jag skrev, men de har hänt så mycke nytt. inte haft tid o skriva!
Livet har gått vidare, var lättare än jag trodde. för jag insåg verkligen vad som är äkta och inte!
Men klart den personen finns i tankarna o hjärtat.. men jag ler o går vidare med stolta steg!
Mina underbara vänner har varit till stor hjälp dem senaste veckorna, kärlek på er!
vetinte vad jag skulle göra utan er!
Men från de ena till de enda, så åkte jag in på akuten förra veckan, mina magsmärtor har aldrig gjort så ont.
Så dom tror de är blindtarmen, men de tror inte jag längre. för då ska de göra ont hela tiden..
Men jag vetinte... ska till gynokolgen o kolla upp lite, vad som sker där inne.

O de är fan fredag idag, blir nog att dricka lite idag dådå! (:
Så om man sammanfattar allt, så är de fortfarande lite bergodalbana, men de börjar bli plant i mitt liv iaf!
Wiiie! :)
Naej, nu ska jag ta ut mina stackars hundar o sen ta en dusch! (:



/kysss o smeeek! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0