i mina drömmar når jag dig!

Lovet har börjat rätt mysigt faktiskt.
Har umgåts ganska mycket med en kär vän, och imorgon blire en ridtur med henne o en tjej.
Ska bli riktigt mysigt faktiskt, ska bli över 8+ och soligt, lööövleeey!
Och såklart har jag umgåts med min Sanna, vi har haft de jättemysigt, en jävla korkad grej gjorde vi oxå, men ah. mer går jag inte in på. älskar dig tjejen!
MenMen, mindre än en månad kvar nu, sen avgår flytten..både jävligt sorgligt o spännande. men ah.
Jävligt blandade känslor, kommer bli mycke skratt o tårar nu den sista tiden.
Men får göra de bästa av det hela helt enkelt.
Kärlek och allt ? hmm.. vad ska man säga om den fronten, har iingen, singel helt enkelt.
Men, ii mina drömmar når jag dig,du ler mot mig, och säger här är jag!
säger allt, har bara en i tankarna och hjärtat, men får leva med det helt enkelt.




Färgat håret svart igen oxå, yeah!

/kyss o smek! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0