Att gråta visar inte att man är svag, utan att man har stått ut med smärtan för länge..

Jag är glad att jag har mina vänner som jag har idag, utan dom hade jag fuckat sönder totalt..
är är så less på allt, innerst inne är jag totalt less på allt..
O jag försöker så jävla mycket, men min högsta tanke är verkligen att bara få krypa under jorden..
försöker o vara den glada posetiva tjejen , men nej.. jag pallar inte trycket längre.helt seriöst..
Glad att jag har min tjej, min kisskorv, jag är så arg men så skrattar vi bort smärtan tillsammans.
Verkligen tacksam över att du finns hos mig , så som jag finns hos dig!
Vi klarar detta tillsammans, tack för en underbar kväll/natt!
skratt,ilska o vetinte vad.
Jag älskar dig Sanna. glöm aldrig det!

Naej, nu ska jag ta mina aggritioner o gå o kissa o sen ut igen, så trött på detta nu.

/hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0