boooring.


Nämn något som gjorde dig glad igår: mina vänner o mitt hjärta!
Vad gjorde du kl 08 i morse? låg i sängen breve stefan!
Vad gjorde du för 15 min sedan? datan
Det sista du sa högt? mitt tåg går 15.06 imorgon
Det senaste någon sa till dig: okey, från mamma
Vad har du druckit idag? vatten,mjölk o trocadero
Vad var det senaste du åt? sockerkaka
Vad var det senaste du köpte? inte en aning
Vad är det för färg på din ytterdörr? öh.brun
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll.. o snö o kallt
Godaste glassmaken? isglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
Sover du tungt? Nej, ibland ?
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar ej
Favoritklädsel? Mysbrallor och en tröja skönast, men föredrar jeans o tröja.
Favoritlåt just nu? coming right back
Vad ser du om du tittar till höger? hockey på tv
Vad gör dig glad just nu? mina hundar.
Vad ska du göra härnäst? ligga i sängen o lata
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? bra, men är ensamt.
Favoritgodis? Oj.. suura
Kläder just nu? mjukisar,tshirt o tjocktröja
Sommarplaner? jobba o vara med vänner
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm... typ alltid trött ?
Vad är viktigast för dig? Min familj,vänner!
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör..
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? Oxe
Äckligaste insekten? hm.
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Stefan och sommar!


Så kan man göra om man har tråkigt.

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0