Du ger mig bra vibrationer!

har inte orkat skriva nånting på några dagar,men får väl helt enkelt ta o komma igång nu.
Har inte så mycke att skriva om.
Låg sjuk från typ torsdag till måndag, så blev en rätt så lugn helg.
Men kan inte direkt kalla de sjuk, mer tänker jag inte gå in på..
och nu är det redan onsdag och snart fredag igen,men ser inte fram emot helgerna så mycket längre.
Men får se vad som händer.
Fått nytt schema, kalasbra! börjar 08.30 och slutar 13.15 ca varje dag! *smiiile*
menmen, imorgon är de torsdag. får mina arbetskläder från plugget o får förhoppningsvis reda på vart jag ska praktisera. så imorn blire en kort o skön dag.

Har inte så mycket mer o skriva om, mer än att jag mår bra, lycklig med killen,lycklig med vännerna.
Studierna börjar bli bra. men det är en sak, som jag är väldgt förvirrad över.. som sagt, de är den här flytten tillbaka till malma, menmen får göra det bästa av hela situtionen, har min familj, vänner o kille som stöttar mig igenom detta.Glad att jag har er. kärlek på er! <3
Naej, nu ska jag ta o fixa mig lite för att gå ut en sväng! (:



/tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0