finns bara en som du!

2012, vad ska man säga. detta år har verkligen börjat underbart!
Jag har fått tillbaka min halva, han som gjorde mina dagar!
Så jag säger bara, att 2012 mitt år! ingen ska få förstöra detta för mig.
Mindre tårar o mycke mer skratt!
Jag ska ta tag i skolan nu, på riktigt. jag ska bli något en vacker dag!
Jag ska ta och kasta dom som inte är riktiga vänner , nu är det en riktigt ny start!
Verkligen inget ska få stoppa mig längre.
Plus att man ska flytta, men kommer gå kvar i skolan här i tälje, o kommer vara här varje dag.
Så jag får fortfarande träffa alla mina underbara riktiga vänner.
Men detta år har verkligen börjat underbart, och hoppas verkligen det fortsätter såhär!



/kyss o smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0