FML..

jag hejsan hoppsan.
Orkade inte skriva inlägg igår.
Men igår var de en riktigt bra dag, umgicks med Meiju o de var ett tag sen vi umgicks ensamma. Mys!
sen så avslutade jag kvällen med att mysa lite med hjärtat! (:
så dagen igår var skitbra.

Torsdag: idag då.. börja med att jag inte tänkte dra te plugget, för jag var trött.
Men sen så när jag väl börja piggna till, så kom mina äckliga jävla magsmärtor.
Var nära att jag åkte in idag.. fyfan.. men så hade jag de, plus illamående, så låg man tillslut över toaletten...
Så min dag har jag bara sovit fram o tillbaka hela tiden. rätt skönt. men orkar inte vara SJUUK..
FML...
jaja, träffade hjärtat en stund idag oxå, men blev inte närkontakt direkt. kändes konstigt, men fick iaf vara i hans famn! (:
Nu ligger jag här, funderar på att ta och sova. men måste ut med hundarna oxå, kom jag på.
jaja, får väl ta ut dom sen gå o sova en stund dåe..
Imorgon äre fredag, hemma imorgon oxå , får se hur man mår då om man hittar på någe.

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0