För om jag ser dig le mot någon annan kis, så tar jag planet till paris!

Denna kväll har verkligen varit toppen, en riktig tummen upp på det!
Har umgåts med min finaste, vi har för det mesta alltid rolit tillsammans, men ikväll . det var någe extra.
Allt var så grymt bra! så nu är jag lagom glad o speead. så lycka till för mig o sova!
Har varit väldigt negativ på mycke den senaste tiden, men de ska bli ändring på det.
Ska ha huvudet o högt, ta dagarna som dom kommer o allt ska bara få rulla på som det är, mår helt klart bäst av det. o inte ha massa förväntningar o planer, visst planera kan man alltid göra om man ska hitta på någe.
Men naej, tar allt som det kommer! yeah 2012 ,bra start och hoppas det fortsätter såhär också.
Nu ska jag försöka plugga lite så jag får godkänt i religion iaf! (:

/kyss o smek!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snälla för det! :)

2012-01-18 @ 22:07:22
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0