klarar allt, bara jag har dig vid min sida!

Jullovet är snart, o jag har typ inte gjort ett skit, varit med vänner o legat hemma o myst.
Skit nice!
Riktigt skönt lov.
Gårdagens kväll blev väl sisådär. iriterad o ledsen som vetinte vad. menmen.
sen så mitt från ingenstans blev de att man drog te ronna o söp med underbara vänner!
o de sluta med att jag o hjärtat stanna kvar där, var inte världens bäst natt.
Men vi fixade de tillsammans. Men en sak kommer alltid eka i huvudet..
Men de går väl bort genom tiden, mår iaf bra.
Bara att jag är trött o sliten som faen!
jaja, nu ska jag lägga mg o kolla tv o bara slappa hela kvällen.
För imorgon åker jag te min baba, o träffar lite av släkten på lördag.
Mysigt!

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0