med dig är jag lycklig!

hellloj.
Har varit en rätt hård helg, med mycke ilska,tårar,skratt princip allt..
Men allt löser sig bara man vill det,och jag vill verkligen. kan ge allt för detta!
men som sagt, denna helg, har jag typ bara umgåts med Sanna, o vi har haft kanon helg om man bortser från allt annat. satan vad kul vi har haft, avslutade denna helg med att åka pulka efter hundarna, awesome..
Men råkade tappa dom, så ena sprang ut på stora vägen o den andra på en annan liten väg, men ena hunden kom tillbaka till mig o då gjorde den andra oxå det. paniken där i mig, usch vill aldrig uppleva det igen.. hemskt..
Men iaf, ledig imorgon o är inte ett dugg trött, sovit hela jävla dagen. Måste försöka fixa dygnet inatt. menmen! (:
nu ska jag glo på tv o tare chilll! (:



/puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Madelene

sv: aww tack :')<3

2012-01-30 @ 15:39:24
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0