all in tonight!

hellu, har nt skrivit på en vecka. nte riktigt haft tiden.
men iaf, denna vecka har gått fort. gått i skolan tisdag och onsdag. måndagen var jag ledig, igår tog jag sprutan o idag är jag sjuk. hm *host host *
Men i onsdags fyllde min kära vän år! och idag blire kalas för henne, wiie! ska bli riktigt kul, såhär dagen innan jag flyttar så jag går för all in ikväll!

Men jag tror att jag inte riktigt förstått att de är nära, att vi flyttar liksom imorgon. Kommer aldrig kunna komma ut på en cigg med typ sanna eller stefan. kommer aldrig kunna springa fram och tillbaka från sanna, jag sitter nu med klumpen i halsen för att inte tåren ska falla ner.
Jag kommer sakna mina vänner här alldeles för mke, kommer bli hur tungt som helst.
Men är även glad över att jag har mina vänner där borta också, annars hade jag gått in i väggen..
Så ah.. ikväll kör vi järnet för min älskade vän Victoria, en kväll vi inte får glömma! <3



jag o Vicky! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0