Ditt utseende fångar mina ögon, men din personlighet fångar mitt hjärta.

Yeeah, legat förkyld nu några dagar. men de börjar bli bättre. skitbra!
Skolan idag, var hyffsat bra, skönt o komma tebax te vännerna!
Resten av dagen har jag spenderat med min Sannish! puss på stjärten.
Kommer verkliigen sakna den tjejen grymt mke när jag flyttar.
Så mycke som vi har gått igenom tillsammans, de är helt ofattbart!
Vi har bråkat fram o tillbaka, men vi båda har mognat o nu står vi närmare varandra än någonannan!
Hon har den varmaste platsen om mitt hjärta än någon annan, shit vad jag skulle kunna göra för henne.
Finns inte ord till de, vad du betyder för mig. sitter just nu med tårar i ögonen och tycker att de är sjukt jobbigt att flytta iväg från dig, vi träffas alltid på udda tider, alla tider på dygnet. armarna var alltid där för varandra om vi behövde gråta ut, nej usch.. allt blir bara så jävla jobbigt.
Men vad som än händer, ska vi föralltid hålla kontakt o finnas för varandra!
Älskar dig min vän,bästavän! <3

/
jah, blev en liten text om min kära vän!
Imorgon blire att träffa tjejerna i stallet o passa lilla Lulle! (:
Men de kommer som sagt bli en sömnlös natt. yeah, ska bli nice o kliva upp 05.30 imorgon..
Vad ska man göra. mycke tankar som snurrar nu, kan man lugnt säga. om vad, vf,hur o aaa vem vet vad..
fml.. blir galen på alla tankar.. jaja , nu blire att lyssna på lite musik o chilla med livet.





/ Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr.

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: absolut mitt fina lilla hjärta! är så sjukt glad att ni flyttar tillbaka. har saknat er så sjukt mycket! <3

2012-03-08 @ 07:01:46
URL: http://melissapetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0