fuck the word! ;)

Hellluu, denna vecka har verkligen gått fort, men den har även varit ruggit bra faktiskt!
dagarna har bara rullat iväg, men de är jävligt skönt.
Så idaag äre fredag, wohoh! Skolan var tillomed bra dag, fast jag hatar de på fredagar. fick sluta ett istället för tre,
Brukar vi aldrig få göra, så +i kanten på det!
Träffade sanna en stund, men hon har dragit te gnesta med sin pöjk. hoppas dom iaf hare bra! (:
mötte Jennifer oxå, o satan va underbart de var o kramas ! hoppas man träffar henne ikväll oxå.Yeaah!
Men ikväll blire troligtvist o dricka lite, chilla med trevligt folk! kommer nog bli kanon trevligt!
Jag har faktiskt varit jätteglad idag, en hel jävla dag. helt otroligt. wohoho! Na men, som sagt är övertrött,
vill bara sova en stund, men jajajja! (:
tråkigt väder de är idag, för den delen, hade varit kanon om de var värsta solskenet o typ 5-6+ då hade jag varit ännu mera glad. men äääh man ska inte klaga!
Nu ska jag nog vila iaf, iaf till kl sex-sju där någonstans,sen hoppa in i en dusch,fixa sej lite o sen kan kvällen börja!
Yeaaaaaaah! Fuck the word, eller vad säger du ;) hahah. tror nog bara jag o en till förstår vad jag menar.
hihihih! men aaahhh. ;*


/kyss o smek, o massa fingerlek! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0