nattbesök.

helllu, denna vecka har bara rusat iväg som alla andra dådå.
sist skrev jag lite om romme resan, den var kanon! (:
så i torsdags vare lite trögt o ta sig upp till praktiken, men de gick.
blev en jättehärlig dag i stallet, mke sol, lerigt i hagarna o leriga hästar. yeea!
de var ju bara o börja borsta allihopa innan ridskolebarnen skulle komma. så man var en aning dammig när man kom hem. men mysigt ändå! skulle även ridit busfröt Romeo, men så blev de inte. får bli en annan gång!
o fredag, igår då. vare skola, gjorde prov.. skit gick de oxå.. som alla andra prov!
men ahh. sen på kvällen blev de partey, va jättekul till en början men sen spårade allt..
Då vare bara att säga tack o adjö, o gå hem!
o idag då,lördag. har mesta dels bestått av att packa ner hela mitt rum, så nu öre bara mina möbler o säng som finns kvar, o tv ,data o lite kläder o smink som behövs. men annars är mitt liv ner packat. haha
o så för en stund sen, fick jag nattbesök av två flensbor! Melissa o Johan, var riktigt trevligt faktiskt.
Sagt nu i alla år att komma o hälsa på, o nu en vecka innan kommer hon. haha jaja, bättre sent än aldrig! (:
Saknat den tjejen grymt jävla mycket! men snart är jag tillbaka o då blir hon min igen!
Jah, o nu ska jag träffa fisen. gosigt! (:
får se vad som händer mer denna natt. vetefan. allt har varit spontan grejer idag. varit ganska soft faktiskt!
men börjar bli lite trötter i ögat, menmen!



mysbild på mig o min varg! (: <3


/kysss o smeeek!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Sv: Jag går Lärling Lantbruk, med häst inriktning :)

2012-03-22 @ 17:28:42
URL: http://melissapetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0