wohohohooh

helllooo... hemmmaaa efter en kanon dag i Romme med skolan, bästa jävla vänner. grymt sköna, asso dagen skulle varit kass utan er, så kärlek på det!
Fast vi inte åkte skidor eller något, vi åkte pulka, satt o umgicks. o bara va, asso de var grymt  , mke skratt blev de av. riktigt skönt o få skratta så mke.
Så nu är jag hemma o väntar på en riktigt seg person, menmen, vad kan man göra. Nada! (:

Imorgon äre praktik, ska bli skönt o få komma ut o göra lite sysslor o mysa i stallet.Har vart sjuk ganska mke o så hare varit sportlov. så dags o ta igen de nu!
O på fredag blire skola, sen ut te stallet , o ta en tur med brudarna vicky o Sabina! ska bli mysigt!
Får jag rida på fina killen igen! wiiie!
Sen så äre fest oxå, men de vetefan om man orkar med. så får se hur de blir med den saken.
o helgen kmr väl bestå av att packa ner de sista.. för nästa lördag avgår flytten.
De är jävligt mke blandade känslor som vanligt, allt är upponer. kan börja gråta för ngenting o kan börja skratta för ingenting. men ah, vad kan man göra..
nu ska jag slänga mig i en dusch o chillaaa galet!


en bild på när jag sov, o Joni filma.. peta mig i örat o jag blev skitsur! haha :P



o en på sömntutan Sammie, som fick ett finger i näsan så han vakna!
Jahh. bussresan hade man kul iaf! (:


/tjingeliing! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0